אחרי שנים שגרתם בבניין דירות, סוף כל סוף אתם עוברים לבית הפרטי החדש שלכם. השכונה חדשה וירוקה, השכנים אדיבים ונעימים ואתם משתוקקים להגיע לרגע שבו אתם נכנסים לגור בבית. אחד מהדברים שתוכלו להתפנות אליהם עכשיו הוא עיצוב הבית ועיצוב הגינה הפרטית שתמיד רציתם שתהיה לכם, ובמאמר הקרוב נעזור לכם להבין איך לעצב את הגינה שלכם ב3 שלבים פשוטים. אז בואו נתחיל!

 

הגודל זה כן מה שקובע

המשפט הידוע "הגודל לא קובע" כבר מזמן הובן כמשפט קלישאתי שלא תמיד מוכיח את עצמו. בכל מה שקשור בלהבין איך לעצב את הגינה שלכם, חשוב לדעת שהגודל של הגינה הוא הראשון מבין הדברים שישפיעו על העיצוב שלה. לפיכך, השלב הראשון שתצטרכו לעשות הוא לדעת מה הגודל של הגינה. בהתאם לכך תוכלו לבחור אילו רהיטי גינה יוכלו להשתלב בה, כמה ממנה יהיה מתחם של דשא וכמה ממנה יהיה מתחם של דק שניתן יהיה לארח בו ועוד.

 

איך לעצב את הגינה שלכם ב3 שלבים

השלב השני באיך לעצב את הגינה שלכם יהיה שלב התאמת הצבעים. חשבו אילו צבעים יכולים להשתלב לכם בצורה טובה עם הגינה, האם אתם אוהבים עיצובים קלאסיים ומודרניים יותר או דווקא מעדיפים עיצובים כפריים וצבעוניים? האם אתם אוהבים ריהוט בגובה נמוך או בגובה גבוה? השאלות המכווינות האלו יוכלו לסייע לכם להבין מה בדיוק אתם עומדים לחפש כשתגשו לחנות רהיטי הגינה.

 

לבחור, למקם, להזיז, לשנות

השלב האחרון של איך לעצב את הגינה שלכם הוא שלב המיקומים. נסו כמה זוויות, הניחו את הריהוט בצורה מאוזנת או אנכית לכניסה לבית ונסו להבין מה יותר נעים לכם בעין. גם אם הדבר ייקח קצת זמן ואנרגיה, זכרו שבסופו של דבר אתם עומדים להנות מהריהוט הזה ומהגינה הזאת לאורך שנים, כך שההשקעה בהחלט עשויה להשתלם.

 

בישולים, השמיים שלך צמאים לבישולים

עוד בשלב החשיבה על איזה ריהוט להכניס לגינה ולאן, חשבו על האופציה הבאה – מטבח חיצוני. מטבח חיצוני יכול להיות תוספת מרהיבה ושימושית מאוד לגינה שלכם. בין אם אתם אוהבים לבשל על בסיס קבוע ובין אם יוצא לכם לעשות את זה רק מדי פעם, מטבח חיצוני יכול לחסוך את כל תהליך הכניסה לבית והוצאת המצרכים החוצה, ויאפשר גם אירוחים ספונטניים וקלילים.

בנוסף, שילוב מטבח חיצוני יאפשר לכם למקם מחוץ לבית מוצרים כמו גריל גז, מקרר חיצוני וכיור שיאפשרו התמודדות נעימה עם ערב של על האש, למשל, בו תוכלו לאחסן את כל הדברים בחוץ מבעוד מועד, וכן לשטוף את הכלים המלוכלכים בחוץ, מבלי לקחת את הסיכון שהם יטפטפו על הרצפה שבבית.

עד כאן איך לעצב את הגינה שלכם ב3 שלבים. מקווים שעזרנו ושתהנו מהבית החדש!

בית ענק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *