לבסיס המיטה יש מגוון עיצובים וסגנונות, אשר כל אחד מהם מתאים לחדר באופן שונה. חדר השינה שלנו הוא מקום מרכזי וחשוב בבית, ונרצה שהוא יראה טוב. אז כיצד בוחרים בסיס למיטה שיתאים לחדר?

 

כיצד להתאים את הבסיס המיטה לעיצוב החדר?

  • התאימו בין סגנונות העיצוב – כדי לשמור על עיצוב נעים בחדר, נסו לשמור על קו עיצובי אחיד. הרהיטים הגדולים בחדר (כמו ארון, שולחן, שידה והמיטה עצמה), מכתיבים את הטון העיצובי, ולכן יש לשים לב שיש חוט שמקשר ביניהם. כמובן שניתן לשמור על גיוון, ואין צורך לשמור על דמיון מוחלט, אך נסו לבחור בסיס מיטה אשר העיצוב שלו מחמיא ומסתדר עם שאר הרהיטים הקיימים בחלל.
  • היעזרו בבסיס כפתרון אחסון – עיצוב החדר מושפע גם מהסדר והארגון בו. גם חדר המעוצב בצורה יוצאת דופן עם ריהוט מעצבים, לא יראה מזמין אם הוא מבולגן. לכן, חשוב לדאוג למקום בו תוכלו לאחסן פריטים שאין להם מקום ייעודי. ישנם בסיסים למיטה אשר להם ארגז אחסון, ואלו יכולים לתרום ארגון החלל, בצורה נוחה ונגישה. ארגז אחסון הינו פתרון מצוין.
  • התאימו את המידות – לפני שאתם ממהרים לרכוש בסיס איכותי למיטה, בדקו שהוא מתאים בצורה מדויקת לחלל החדר ולמזרון, מבינת אורך, רוחב וגובה. כמובן שחשוב לדאוג לכך כדי לא להיתקע עם רהיט שלא ניתן להשתמש בו כי הוא לא נכנס לחדר. אך מעבר לכן, תרצו להימנע מתחושת צפיפות בחלל. רכישת רהיטים גדולים מידי יכולה ליצור אווירה דחוסה בחדר, ולעומת זאת רכישת רהיטים קטנים מידי יכולה ליצור תחושת ריקנות ודלילות. נסו למצוא את האיזון, ולרכוש בסיס למיטה בגודל מתאים.
  • מיקום – ניתן להציב את הבסיס למיטה בכמה מיקומים בחדר, ולכל אחד מהם תהיה תחושה שונה. נסו למקם את בסיס המיטה במקום שמאפשר תנועה נוחה בחדר, גישה קלה למיטה עצמה, וגם משאיר מקום לשים שידה או מנורת קריאה קטנה. הבסיס למיטה הינו רהיט גדול אשר תופס מקום בחדר, יותר מאשר המזרון עצמו. לכן, תכננו היטב את מיקום הרהיטים בחלל, וקחו בחשבון את המקום העודף שהבסיס לוקח. עיצוב הרהיטים במיקום מתאים, אשר מאפשרים שהייה נעימה בחדר, וגישה נוחה לכל אחד מהם, יגרמו לכך שהחלל יהיה פונקציונלי ומזמין כאחד.

 

לסיכום

התאמת הבסיס למיטה לחדר השינה היא חשובה ביותר, אם אתם רוצים ליצור חלל מעוצב ונעים. בסיסי המיטה מגיעים במגוון גדלים וסגנונות עיצוב, ולכן חשוב להשקיע מחשבה מבעוד מועד, על גודל הבסיס, החומר ממנו עשוי, ועל סגנון העיצוב שלו. לאחר שתשקיעו מחשבה בכך, תוכלו להתאים אותו באופן מדויק לטעם האישי שלכם ולקו העיצובי הקיים בחדר, וליצור חלל שינה אחיד, ביתי ומזמין לשהייה ממשוכת.

מיטה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *