אם אתם שואלים את עצמכם כיצד להתקין מחסן גינה ממתכת, יש סיכוי שעדיין לא ערכתם את מחקר השוק המקדים שלכם.

חשוב לדעת, את מחסן הגינה ניתן להתקין בעזרת אנשי מקצוע.

אם אתם צריכים מחסן גינה וחוששים מההרכבה עצמה, יש לכך פתרון.

אחד מפתרונות האחסון הכי מומלצים הוא, מחסן גינה להתקנה עצמית. כמו כן, ישנם מחסני מתכת מעולים שיכולים לשמש אתכם במשך שנים רבות קדימה. אם אתם מעדיפים מחסני פלדה, אלומיניום ועץ, אלו גם כן אפשרויות מעולות. בין אם אתם מתכננים לבנות מחסן כזה או אחר, יהיה חשוב לבדוק ולאפיין את הצרכים שלכם מהמחסן בטווח הארוך. למשל, האם אתם עומדים לאחסן במחסן גם ריהוט עץ, ספות, שטיחים וכדומה? אם כן, תצטרכו מחסן עמיד בפני חדירה של לחות ומי גשמים.

 

הקמת המחסן – לבד או בעזרת סיוע מקצועי?

אם אתם מעוניינים להתקין מחסן מתכת, אתם יכולים לקבל סיוע מקצוע מהמשווק ומאנשי המקצוע בתחום. בשורה התחתונה, המחסנים האלו לא מאוד מורכבים מדי להרכבה, אבל זה בהחלט מצריך ניסיון וידע מסוימים.

ישנם סוגים שונים של מחסן גינה מתכת וחומרים אחרים, שלעיתים תוכלו גם להתקינם בעצמכם. למשל, מחסנים כמו בניה קלה, מתכת קלה ועוד. אם אתם עומדים להקים לבד את המחסן, חשוב לקחת את המידות הנכונות לפני הזמנת המחסן עצמו.

 

מה אנחנו עומדים לאחסן במחסן המתכת שלנו?

רגע לפני שרוכשים מחסן מתכת לגינה, חשוב לשאול: מה אנחנו עומדים לאחסן במחסן הזה? אם אתם עומדים לאחסן במחסן כלי עבודה פשוטים, לא בטוח שתצטרכו מחסן גינה פאנל מבודד (נחשב אטום ועמיד). יחד עם זאת, אם אתם עתידים לאחסן במחסן ריהוט שעלול לספוג לחות ולהצמיח עובש כתוצאה מכך, יהיה חשוב להתקין מחסן מבודד ומבדד.

עוד חשוב לזכור, מחסני גינה נמכרים בטווחי מחירים רחבים מאוד. זאת, משום שישנם סוגים רבים של מחסנים לגינות (לא רק מתכת). אם אתם עומדים לאחסן ציוד רגיש, אנחנו ממליצים לבנות מחסנים שמסוגלים לעמוד בעומד החום, מים, לחות ועוד.

 

האם מחסן גינה מתכת מגן ממזיקים שונים?

ישנם מזיקים שונים בחוץ, שחלקם יכולים גם לגרום נזק לציוד המאוחסן במחסן. למשל, נמלים מסוג טרמיט. הנמלים האלו מסוגלות לכרסם עץ כאילו הוא היה קורנפלקס והם היו ילדים רעבים בבוקר. ממש ככה. אם אתם מעוניינים להגן על הציוד שלכם, אתם יכולים להתקין מחסני מתכת פרמיום באיכויות גבוהות במיוחד.

לעומת מחסני מתכת, מחסני עץ בדרך כלל יתקשו בלהגן על הציוד שלכם מפני מזיקים. זאת, משום שהעץ נחשב חומר גלם יחסית חדיר (יחסית למתכת). אם הציוד הוא ציוד רגיש או עדין, הקפידו על בניית המחסן הנכון לכם ולציוד עצמו. עוד מידע תמצאו באתר id garden.

 

מתחם אחסון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *