אם שאלתם את עצמכם כיצד להוביל פסנתר ממקום למקום, ייתכן שאתם מוזיקאים על כלי נגינה רגיש בביתכם. ובתור מוזיקאים, אף אחד לא צריך לספר לכם עד כמה כלי הנגינה חשוב לכם. אם אתם מעוניינים להוביל אותו בבטחה, אתם כנראה תצטרכו שירותי הובלת פסנתר, לפעמים גם הובלת מנוף לפסנתרים.

הובלת מנוף היא שירות מסוג אחד, בעוד שהובלת דירות באמצעות סבלים היא שירות מסוג אחר. בין אלו לאלו, ישנו גם השירות של הובלת פסנתרים. גם כאן, חשוב להבדיל ולהבחין בין הובלת פסנתר להובלת פסנתרים עם מנוף. כמובן, הובלת מנוף כמעט תמיד תעלה לכם יותר מאשר הובלה באמצעות סבלים מקצועיים. כך או כך, הובלת פסנתר היא מלאכה מורכבת. בואו נסביר כיצד עושים זאת ושורדים כדי לספר על זה.

 

הובלת פסנתרים בצורה נכונה

הובלת פסנתר ממקום למקום מצריכה לא רק כוח פיזי, ממש לא. מעבר לכוח הפיזי של הסבלים המקצועיים, יהיה צורך גם להפגין ידע וניסיון בשטח. אדם, חזק ככל שיהיה, לא יהיה מסוגל להוביל פסנתר ללא כלים נכונים וללא ניסיון וידע מקצועיים. במקרים מסוימים אפילו יהיה צורך לפרק את הפסנתר בכדי להובילו בבטחה מנקודה א' לנקודה ב'.

אם אתם צריכים לפרק את הפסנתר, אנחנו לא ממליצים לבקש מחברת ההובלה לעשות זאת. בעוד שישנן חברות הובלה אשר מסוגלות לגלות מומחיות אפילו בפירוק פסנתרים, לרוב יהיה מומלץ לבקש את הסיוע המקצועי של בונה פסנתרים. אדם אשר במקצועו יכול לבנות פסנתרים, יכול להגיד לכם ולהדריך אתכם כיצד לפרק פסנתר בצורה נכונה ונטולת נזקים.

 

אם אין באפשרותי לפרק את הפסנתר כדי להובילו?

אם אין באפשרותכם לפרק את הפסנתר, יכול להיות שתצטרכו הובלת מנוף בכדי להובילו. וכששוכרים שירותי מנוף או שירותי במת הרמה, חשוב גם לזכור שאתם צריכים מפעיל מכונה רשמי ומוסמך. חשוב מאוד לזכור, הובלת מנוף לא מקצועית יכולה חלילה להסתיים באסון.

וכשחלילה מתרחש אסון, אתם צריכים לדעת שאתם חתומים על חוזה התקשרות תקין כחוק. בואו נבין ביחד מה ההן ההשלכות של חוזה התקשרות אל מול חברת הובלה על פי החוק.

 

מדוע חשוב לעגן הובלת פסנתר בחוזה התקשרות עם חברת ההובלה?

אין ספק, אחד הדברים הכי חשובים במהלך הובלת פסנתר, הוא הנושא של חוזה ההתקשרות. חשוב ביותר להבין, הובלת פסנתר עלולה להסתיים באסון אם היא לא מבוצעת בצורה מקצועית. עכשיו, מבחינת החוק, אתם צריכים להבין שהוא רואה בכם כשותפים למקרה. מה זה אומר בדיוק? נסביר.

כשאתם חותמים על חוזה התקשרות מול חברת הובלת פסנתר עם מנוף, אתם חייבים על פי החוק לוודא שחברת ההובלה מוסמכת להפעיל מנופים. אם לא בדקתם זאת, התרחש אסון וגם הסתבר שהמפעיל של המנוף לא היה מוסמך, ייתכן שתסתבכו עם החוק. במילים אחרות, חובתכם לבדוק את מי אתם שוכרים למטרת מניעת אסונות.

הובלת פסנתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *