רובנו משקיעים בעיצוב הבית הפרטי שלנו בלי לחשוב פעמיים, אבל רבים נוטים לשכוח את המרחב שבו אנחנו מבלים את מרבית זמננו בפועל – המשרד.

אז איך אפשר להכניס חיים וצבע למשרד בלי השקעה כלכלית גדולה? צמחים, צמחים ושוב צמחים.

 

למה חשוב לעצב את המשרד?

במציאות החיים כיום, רובנו עובדים מסביב לשעון. למעשה, את רוב זמננו אנחנו מבלים במשרד ולא בבית. יחד עם זאת כדאי לזכור: לא משנה כמה אתם עסוקים, נעים יותר להיות עסוקים במרחב אסתטי. לא רק שמשרד מעוצב יהפוך את האווירה לנעימה יותר עבורכם – הוא גם ישאיר רושם ראשוני מקצועי ונעים על כל מי שיגיע אליכם לפגישות עבודה. כדאי לעשות סיבוב במשתלה הקרובה לביתכם או לחפש משתלה משלוחים עם שליח שיגיע עד למשרד שלכם, אבל לא לפני שתקראו את המדריך הבא.

 

עיצוב המשרד באמצעות צמחים

צמחים הם דרך נפלאה להוסיף צבע וחמימות גם למשרד המשעמם ביותר. כדאי לבחור בצמחים פשוטים לטיפול, כאלה שיכולים לצמוח עם מעט אור ולשרוד גם ללא השקייה מתמדת. גם אם המשרד שלכם לא פונה לשמש ואין לכם זמן להשקות מדי יום ביומו, הנה רשימה של צמחים פשוטים לטיפול שיעשו נפלאות לכל משרד:

סוקולנטים 

הטרנד הלוהט של עולם הצמחים, ולא בכדי. משמעותה של המילה סוקולנט היא "עסיסי" בשפה הלטינית, זאת בשל המראה הבשרני של העלים והגבעולים של סוקולנט. יתרונותיהם של הסוקולנטים לא מתמצים במראה הצבעוני והאסתטי שלהם, הם גם נוחים לטיפול ודורשים מעט השקייה, משום שהם יודעים לאגור מים בגבעולים ובעלים הבשרניים שלהם.

 

קקטוסים

אם אתם טירונים בגידול צמחים, קטטוס זאת הבחירה המנצחת. הקקטוס משגשג בסביבה של אור טבעי ודורש השקייה פעם בשבוע בלבד בזמן הקיץ, ופעם בשלושה שבועות במהלך הסתיו והחורף.

 

קיסוס

משפחת הקיסוסיים כוללת 15 מינים. הקיסוס הוא צמח רב שנתי וחזק שמשתרע ומתפשט בשטח סביבו. הקיסוס מופיע בתרבות לאורך כל ההיסטוריה, עלי הקיסוס היו סמל למשפחות אצולה אירופיות ושימשו כזרים לראשיהם של משוררים ביוון העתיקה. הקיסוס לא מצריך טיפול מורכב והוא יפיח חיים במשרד שלכם בלי יותר מדי עבודה.

 

סנסיווריה

הוא דורש מעט מאד התחייבות מצידכם והשקייה מועטה ביותר (מעט מים כשהאדמה בעציץ יבשה לחלוטין, מה שלא קורה לעיתים קרובות). יתרון נוסף של הסנסיוורה הוא היכולת שלו לשגשג ולצמוח גם בלי אור שמש ישיר. הסנסיוורה משגשגת בכל טמפרטורה, אך מעדיפה מזג אוויר חם על פני קר, מה שהופך אותה למתאימה בהחלט למזג האוויר הישראלי.

את הצמחים כדאי להניח בכלים יפים וצבעוניים שיוסיפו אופי וחיים למשרד. את צבעי הכלים ניתן להתאים בקלות לתמונות קיר או למסגרות שלהם וכך לייצר קשר אסתטי בין כל החלקים במשרד. וכך, בהשקעה כספית מינורית ובלי ידע מקצועי בעיצוב פנים, תוכלו להפוך את המשרד שלכם לאטרקטיבי, מקצועי ונעים.

 

עציץ מדומה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *