פרספקס נחשב לחומר הגלם המבוקש ביותר לעבודות דפוס בעשור החולף.

אבל כשמדובר ביכולת שלו להפגין רושם, נוכחות ועניין גם בקירות של משרדים ביתיים, חשוב לדעת מספר דברים לגבי התכונות, אפשרויות ההדפסה על פרספקס וגם הבחירה בבית דפוס שיעשה זאת כראוי.

 

מהו פרפסקס?

פרספקס, או זכוכית אקרילית, הוא למעשה חומר גלם שנראה ממש כמו זכוכית, אך בעל תכונות שמתאימות יותר לחומר הפלסטיק. הוא מעביר כמות אור גדולה מזו של הזכוכית הרגילה, מה שמסייע לעושר והעומק המרשימים של הצבעים עליו, הוא קשיח וחזק למדי, אבל גם מתאים לעיבוד ולכן אפשר לייצר אותו במגוון רחב של דרכים.

 

יתרונות חומר הגלם

הדפסה על פרספקס נחשבת לאחת הפעולות המבוקשות ביותר בבית הדפוס ומבטיחה תמונה חלקה ובאיכות גבוהה, תוך ייבוש מהיר וללא צורך בהדבקה. התוצאה המתקבלת היא של מרקם טבעי ושקיפות אחידה ומוצלחת. פלא שרבים בוחרים לקשט את המשרד הביתי עם תמונות פרספקס?

 

רעיונות להדפסת פרספקס במשרד הביתי

מכונות הדפוס וטכנולוגיות ההדפסה החדשניות מאפשרות יצירת תוצרים איכותיים בפרספקס גם על גבי תמונות במידות קטנות. אפשר לשלב את התמונות השונות במגוון דרכים: הדפסת לוחות פרספקס מעוצבים לצרכי עבודה או מעקב ביצוע, לפרויקטים מיוחדים שיש צורך בהגדלה ובתלייה שלהם לנגד העיניים, להדפיס על פרפסקס את הלוגו, הסלוגן או תמונות שמשקפות בדרך אחרת את העשייה והמותג, להדפיס תמונות אווירה, לחפות אלמנטים שונים בחדר העבודה ואפילו ליצור קיר מעוצב שכולו מפרספקס.

 

יתרונות ההדפסה למשרדים ביתיים

הדפסת תמונות על פרספקס מאפשרת כיום לכל משרד ביתי ליצור אווירה ורושם רצויים וחשובים. אמנם היתרון של חומר הגלם כעמיד מפני פגעי מזג האוויר איננו רלוונטי במיוחד למשרדים ביתיים, אך חללים מוארים מאוד ובייחוד כאלו שנמצאים במקומות חמים יותר כמו עליית הגג או משרד בחצר ייהנו מעמידות הפרספקס בפני קרינת UV כך שלא יתרחשו שברים והתנפצויות (בשונה מזכוכית כמובן).

 

אופן ההדפסה והטכנולוגיות הנדרשות

על מנת ליצור תמונות ראויות ובעמידות הנדרשת, חשוב לבחור בבית דפוס מקצועי ומנוסה בעבודה עם פרספקס, בייחוד לעניין החיתוך של קווי המתאר שמעניקים להדפסה מראה אסתטי. בית דפוס שמשתמש במכונת חיתוך בלייזר מסוגל להפיק עבורכם תוצאה מתאימה על פי שרטוט ממוחשב שהוכן מראש וכך להעניק לכל תמונה שחשבתם עליה מראה אלגנטי יותר, בולט ומושך מאוד את העין.

בנוסף, אפשר למצוא בתי דפוס שמשתמשים גם במכונת חריטה על פרספקס (חריטה בלייזר), שתעניק לתמונה חריטות מעוצבות שטחיות או עמוקות לפי בחירה. התוצאה המתקבלת מעניקה לתמונה טקסטורה מיוחדת ומסוגלת להבליט דברים שהייתם רוצים להקנות להם מראה מרשים ומכובד מאוד. לחיפוש דוגמאות מצוינות, מומלץ לפנות אל בית דפוס חולון ישראגרף שיעזור לכם להשיג את המראה המושלם למשרד הביתי שלכם.

 

איש שרות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *