אם אתם עומדים לפני הפקה של אירוע ביתי, קחו בחשבון שלקחתם על עצמכם משימה מורכבת. להפיק אירוע זה אף פעם לא דבר קל, במיוחד כאשר אתם הולכים לעשות אותו בבית שלכם. בהפקה של אירוע בבית הדבר החשוב ביותר הוא לדאוג לאטרקציה מרכזית שסביבה האירוע יתקיים. אחד הפתרונות יכול להיות השכרה של מתנפחים וכאן נעזור לכם לבחור אותם נכון.

 

השכרת מתנפחים לאירוע

מתנפחים לאירועים להשכרה מאפשרים למי שעורכים אירוע במקום שבו אין אטרקציות אחרות להקים באופן מהיר אטרקציה לטובת האירוע. הקמה של מתנפחים היא משהו שלוקח מספר שעות בלבד, וקצת אחרי האירוע המתנפחים כבר לא יהיו בזירה. השכרת מתנפחים לאירוע היא גם אחת האטרקציות הכי זולות שתוכלו למצוא כך שמכל בחינה שהיא מדובר על אופציה שכדאי לשקול.

 

היתרונות של השכרת מתנפחים

שני היתרונות הגדולים שיש להשכרת מתנפחים הם שמדובר על משהו שהרבה מאוד משתתפים יכולים להיות עליו בו זמנית. בנוסף, את המתנפחים אפשר להקים כמעט בכל מקום. באירועים שבהם יש כמות גדולה של ילדים המתנפחים יכולים להיות רעיון נהדר. מדובר על סביבת משחק בטוחה עבור הילדים, ולכם בתור הורים יהיה שקט לאורך כל שעות האירוע, לא משנה היכן הוא נערך.

 

מי הולכים להיות המשתתפים

בבחירת מתנפחים הדבר הראשון שיש לבדוק הוא מי הולכים להיות המשתתפים באירוע. ישנם מגוון רחב של סוגי מתנפחים ואתם צריכים לוודא שהן יתאימו לגיל המשתתפים. עוד נתון שחשוב לוודא הוא מספר המשתתפים. כאמור, על גבי מתנפחים יכולים להיות יחד מספר רב של מבלים, ועדיין, הכמות הזו מוגבלת. במידה ויש לכם הרבה משתתפים כדאי אולי להשכיר כמה מתקנים שונים.

 

מיקום ושעת האירוע

עוד נתון שחשוב לתת עליו את הדעת הוא מיקום ושעת האירוע. אמנם מתנפחים מאפשרים לכם גמישות רבה ביחס למיקום, אולם לכל מתקן מתנפח יש את הדרישות שלו כדי שיהיה אפשר להקים אותו בצורה בטוחה. שעת האירוע היא אמנם נתון יותר גמיש, אבל לפעמים ישנם מתנפחים שיותר מתאימים לשעות היום שבהן מזג האוויר יותר חם.

 

הקפידו על בטיחות

הדבר האחרון שחשוב לנו לומר בהקשר של השכרת מתנפחים נוגע לעניין הבטיחותי. מתנפחים הם אמנם סביבת משחק נהדרת, אך כדי שזה יקרה עליכם להקפיד היטב על הבטיחות. אסור להשאיר את המתנפחים ללא השגחה ובנוסף עליכם לדאוג שההקמה שלהם תהיה במקום בטוח, ושמשאבות האוויר לא יסכנו את החוגגים. בצורה הזו האירוע שלכם יעבור בצורה נעימה על כל המבלים בו.

 

לסיכום

מתנפחים יכולים להיות דרך נהדרת להעביר אירוע. מדובר על סביבת משחק גדולה שבה יכולים לבלות יחד מספר רב של ילדים. לפני בחירת מתנפחים לאירוע עליכם לבדוק מה גיל המשתתפים בו וכמה משתתפים הולכים להיות. אל תשכחו להקפיד על בטיחות באזור שבו אתם מקימים את המתנפחים.

מתנפחים בבית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *