בחירה של מקרר חדש לבית מצריכה היכרות עם קריטריונים חשובים. עובדה זו התגלתה לנו לאחר שבחרנו בעבר במקרר מבלי להכיר בהם (מצב שגרם לנו להתחרט על הרכישה תוך יומיים בלבד). המדריך הנוכחי יציג בפניכם את הקריטריונים הללו, כדי שתוכלו לבחור את המקרר המתאים לכם ביותר תוך כמה רגעים בודדים. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שאתם בוחרים נכון.

 

רוצים לבחור מקרר חדש לבית? תיישמו את השלב ה – 1: תערכו מדידות

אם אתם רוצים לבחור מקרר על הצד הטוב ביותר, עליכם קודם כל לערוך מדידות של האזור שבו הוא צפוי להיות מוצב. נציין כי אין מדובר פה בקריטריון, אלא בהכנה בסיסית שצריכה להתבצע על ידיכם. בהמשך נרחיב אודות הקריטריונים שאתם צריכים להכיר בהם. ההמלצה שלנו היא לערוך את המדידות ביחד עם אדם נוסף, כדי שתוכלו להיות בטוחים כי הנתונים שנמצאו הם נכונים. שימו לב כי עליכם למדוד את הנתונים האלה:

  • אורך
  • רוחב
  • גובה

רוצים לבחור מקרר חדש לבית תיישמו את השלב ה – 1 תערכו מדידות

רוצים לבחור מקרר חדש לבית? תיישמו את השלב ה – 2: תכירו בצרכים שלכם

בשלב השני אתם צריכים להכיר בצרכים שלכם. חשוב לציין כי הצורך שלכם הוא קריטריון חשוב שיש להכיר בו מקרוב. שכן, הוא יאפשר לכם לדעת איזה דגם של מקרר הוא המתאים לכם ביותר. אם אתם רוצים לבדוק מה הם הצרכים שלכם, תוכלו לענות על השאלות המכוונות הבאות ולהגיע למסקנה:

  • האם אתם צריכים מקרר גדול?
  • האם משנה לכם אם המקפיא למעלה או למטה?
  • האם תצטרכו קוביות קרח בלחיצת כפתור?

לאחר שתעברו על כל הצרכים שלכם ותרשמו אותם על דף, תוכלו להיכנס לאתר הבא, להביט בקטלוג של המקררים ולגלות איזה מקרר הוא המתאים לכם ביותר:  https://www.soferavi.co.il.

רוצים לבחור מקרר חדש לבית תיישמו את השלב ה – 2 תכירו בצרכים שלכם

רוצים לבחור מקרר חדש לבית? תיישמו את השלב ה – 3: תוודאו שיש אחריות

עכשיו עליכם לוודא כי יש למקרר הנבחר אחריות לכמה שנים קדימה. אתם הרי רוצים להיות בטוחים שתוכלו להשתמש בו בנוחות ולפנות אל החברה במידה ותתגלה תקלה שתתרחש זמן מה לאחר הרכישה. את העניין הזה ניתן לברר עם החנות טרם הרכישה, כך שחשוב שתעשו זאת בזמן.

 

רוצים לבחור מקרר חדש לבית? תיישמו את השלב ה – 4: תבדקו שההובלה מתבצעת על ידי מומחים בתחום

הובלה של מקרר צריכה להתבצע תוך היכרות עם התחום. בתור התחלה, כדאי שתדעו שעדיף להעביר את המקרר בזמן שהוא "עומד" ולא "שוכב". בחירה במומחים בתחום ההובלה של מקררים תאפשר לכם להיות בטוחים שהמקרר יגיע לבית החדש במצב מעולה.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הדרך לבחירה נכונה של מקרר חדש. בשלב זה יש בידיכם את כל המידע הרלוונטי, כך שנותר לכם רק לבצע את הבחירה וליהנות מהרכש החדש. נציין כי אתם מוזמנים להעביר את המידע הלאה למי שצריך להכיר בו.

איך לבחור מקרר חדש לבית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *