בחירת מתנה לילד היא משימה לא פשוטה. אנו רוצים למצוא משהו שהילד יאהב, ייהנה ממנו וישתמש בו במשך זמן רב. המאמר יפרט לאילו דגשים יש לשים לב כשבוחרים מתנה מתאימה לילדים.

 

גיל הילד

גיל הילד הוא הדבר הכי חשוב שיש לקחת בחשבון כשבוחרים מתנות לילדים. הסיבה העיקרית היא שמשחקים וצעצועים מותאמים לגילים שונים. למשל, לקטנטנים צריכים לבחור משחקים בטיחותיים, קלים לתפעול ומעוררי עניין. לגיל הגן חשוב לבחור משחקים מסקרניים המפתחים מיומנויות קוגניטיביות, מוטוריות ומעוררות רגשות וחושים. לגיל בית ספר מומלץ לבחור משחקי מדע, משחקי חשיבה ומשחקי מחשב. לגיל ההתבגרות יתאימו גאדג'טים שונים, משחקי ספורט, ערכות איפור וכד'. היכנסו אל  toystubi.co.il – כאן תוכלו למצוא מתנות מתאימות לכל גיל.

 

תחומי העניין של הילד

כאשר בוחרים מתנות לילדים חשוב להקפיד לבחור משחקים המתאימים לתחומי העניין שלהם. אם אתם הורים שבוחרים מתנות לילדיהם בוודאי אתם יודעים מה תחומי העניין שלהם. אם אתם בוחרים מתנות לילדים אחרים, מומלץ להתייעץ עם הוריהם. גם האופי של הילד יכול להעיד על תחומי העניין שלו. למשל, ילד טכנולוגי יעדיף מכוניות, משחקי מחשב וכד'. ילד יצירתי יעדיף ערכות יצירה. ילד סקרן יעדיף משחקי חשיבה, בניית דגמים ופאזלים. ילד אנרגטי בוודאי ישמח למשחקים ספורטיביים ועוד.

 

רצונותיו של הילד

הדרך הטובה ביותר להבטיח שהילד יהיה מרוצה מהמתנה היא פשוט לשאול אותו מה הוא רוצה. כך תראו לו שאתם מעריכים את דעתו ואת רצונותיו. זה גם יחסוך לכם זמן בחיפוש אחר מתנה.

 

בחירת מתנות בהתאם לתקציב

חשוב לבחור מתנות לילדים גם בהתאם לתקציב שלכם. מצאו מקום המציע מבצעים ומחירים אטרקטיביים למשחקים ואביזרים איכותיים. קבלו המלצות על המקום וזכרו שילדים יהנו גם ממשחקים פשוטים ולאו דווקא ממשחקים יקרים.

 

היו יצירתיים

לא תמיד צריך לקנות מתנות חומריות לילדים. אפשר לתת להם חוויה, כמו טיול, ביקור במוזיאון, או הצגה. לחילופין, אפשר לתת לילדים מתנות שיעזרו לו ללמוד דברים חדשים, כמו קורס, סדנא, או מנוי למגזין או למצוא מתנות שיסייעו להתפתחות שלהם והכי חשוב שייהנו מהן. ככל שהמתנה תהיה יותר איכותית ויצירתית, כך היא גם תישאר עם הילד לאורך זמן.

 

טיפים לבחירת מתנות

  • התייעצו עם ההורים של הילד – הם מכירים אותו הכי טוב ויכולים לתת לכם הצעות טובות למתנות.
  • קראו ביקורות על מתנות – לפני שאתם קונים מתנה, קראו ביקורות באינטרנט כדי לראות מה אנשים אחרים אומרים עליה.
  • קנו מתנות ממקורות אמינים – ודאו שאתם קונים מתנות מחנויות אמינות, כדי להבטיח שהן איכותיות ובטוחות.
  • עטפו את המתנה בצורה יפה – עטיפה יפה תעלה את רמת ההתרגשות של הילד.

 

סיכום

הדגשים העיקריים שיש לתת עליהם את הדעת בבחירת מתנות לילדים הם גיל ותחומי עניין. אפשר גם לשאול את הילד איזו מתנה הוא רוצה וכך יהיה לכם קל יותר לבחור.

מתנה לילדים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *