חדר הארונות הוא אחד החדרים הכי מושקעים בבית. הוא צריך להיות כזה שיוכל להציג את שלל החולצות, המכנסיים, החגורות, העניבות והשמלות שלכם, כמו גם לתת מענה הולם לערימות הנעליים הבלתי נגמרות שלכם. היות והוא חדר שצריך להכיל כל כך הרבה פריטים, הם צריכים כולם לדעת את מקומם ולאפשר לכם גישה נוחה אליהם. כדי שתוכלו לבחור ארון נעליים שיתאים לעיצוב של חדר הארונות, הכנו לכם כאן כמה טיפים שימושיים שכדאי לגזור ולשמור, רגע לפני שאתם מזמינים את הארון. אז מוכנים, קדימה, בואו נראה איך עושים את זה נכון!

 

ארון נעליים לחדר הארונות – לא סתם עוד ארון

הרבה פעמים אנחנו קונים ארונות קטנים שישמשו אותנו לאחסון של חפצים כמו המשחקים של הילדים או קלסרי העבודה שלנו. לעומת אותם ארונות, שאותם ניתן להציב בחדר המשחקים או במשרד והם לא חייבים להוות קו אחיד עם יתר הרהיטים שבחלל, ארון נעליים שמוצב בחדר הארונות הוא ארון שצריך להשתלב באופן הרמוני במיוחד בחלל.

יש כמה דגשים שתצטרכו להקפיד עליהם בעת ההתאמה בין ארונות שונים שנמצאים בחדר הארונות, כמו ארון נעליים כמו שמירה על צבע מתאים, גימור וגודל.

 

צבע מתאים – סוד כל הקסם

ארון נעליים שמוצב בחדר הארונות צריך להיות בצבע שעובד טוב עם הצבעים שבחדר. למשל, במידה וחדר הארונות שלכם מביא איתו צבעים חמים כמו חום, לדוגמה, הצבת ארון נעליים שצבוע בצבע ירוק תהיה רעיון לא ממש חכם ולא ממש אסתטי. לעומת זאת, אם חדר הארונות שלכם כולל את הצבע החום, ארון נעליים בצבע בז' יוכל לגמרי להתאים לו.

 

גימורים – אפשר לשחק איתם, אבל לא להשתולל

הרבה ארונות היום מעוצבים בצורות קצת יותר שובבות מאשר רק ריבוע או מלבן. בזמן שאתם מנסים להתאים בין ארון נעליים לבין חדר הארונות שלכם, חשוב לשמור על גימורים דומים שיוכלו להשתלב בצורה יפה ביחד.

 

ארון נעליים גדול מדי – לא דבר מומלץ

חדר הארונות שלכם הוא חדר שצריך להכיל את כלל פרטי הביגוד וההנעלה שבהם אתם מחזיקים, ולכן הוא צריך להקדיש מקום לכולם. שילוב של ארון נעליים גדול מדי בחדר הארונות הוא רעיון לא ממש מוצלח, שכן הוא עלול להשתלט על החדר ולתת תחושה של ארון שמיועד רק לנעליים, וזו ממש לא המטרה שלנו כאן.

 

בחירה בארון נעליים איכותי – הא' ב' של עיצוב חדר הארונות שלכם

ארון נעליים שיוכל לשמש אתכם לשנים רבות הוא ארון נעליים שיוכל להשתלב בצורה נהדרת בחדר הארונות שלכם. במידה ותצטרכו להחליף ארון נעליים אחת לכמה חודשים, תאבדו מערך העיצוב של חדר הארונות שלכם, וחבל. הקפידו על שילוב הרמוני בין ארון נעליים לבין חדר הארונות, ותוכלו להרגיש טוב בכל שימוש בו. בהצלחה!

 

ארון נעליים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *