לא כל פתרונות העבודה המסורתיים ישימים למדי, במיוחד כשרוצים להביא ציוד, בני אדם או כלים למקומות גבוהים באופן מהיר ובטוח, מה שעשוי להגביל את הפרודוקטיביות של העובדים בגובה. יש כל מיני פלטפורמות גישה שמציעות דרכים גמישות להגיע לעבודה בגובה, כמו למשל – במות הרמה, שהן לגמרי ניידות, ויש ביכולתן להגיע לחללים בעלי שטח מוגבל, לחסוך בהרבה הוצאות כספיות, כמו גם לשפר את בטיחות המקום ויושביו.

אנו מפצירים בכם להמשיך לקרוא עד לתום המאמר שלפניכם, ותגלו בעיקר – איזה שימוש יש לבמת הרמה בבית חדש, וכי באופן כללי קיימים כל מיני סוגים של במות הרמה שעשויות לתמוך במנעד רב של מגזרי תעשייה, החל באתרי בנייה, דרך ניקיון של חלונות, וכלה בהצלת חיי בני אדם ממש…

 

האם במת הרמה תחסוך לכם במשאב הכי יקר שלכם?

במרבית העבודה ישנה משוואה מאוד פשוטה להבנה – זמן מתורגם באופן ישיר לכסף, ולהרבה כסף, וברור מאליו, כי במת הרמה יחסכו לכם המון כסף וזאת באמצעות שיפור האפקטיביות, כמו גם שיפור המהירות. במות ההרמה מצמצמות את הזמן אשר משקיעים בהערכות סיכונים או בהקמת ציוד, כמו למשל – פיגומים, ואף בטוחות ונוחות.

בנוסף לכך, במות הרמה מחייבות פחות כוח אדם על מנת להפעיל אותם, מה שבהכרח יחסוך לכם עלויות בגין עבודה. כמו כן, הן קלות וגמישות להעברה באמצע העבודה, וכן ביכולתן אף להרים משקל מאוד כבד, וציוד ייחודי, שיכול להסתמן כיקר מאוד בהיבט של נשיאתו על ידי שיטות הרמה מסורתיות.

 

מה כל כך מייחד במת הרמה בבית חדש?

יודעי דבר מצהירים, כי במות הרמה מאפשרות שימוש בקלות ובמהירות ביחד עם גמישות, היתכנות להובלה מהירה ויעילה, על פי דרישות העבודה במקום. אפשר לגרור את במות ההרמה לשם הקמה במקום, או במות הרמה רכובות למכונית באמצעות ניידות מקסימלית. יש סוגים של במת הרמה שיש להם את היכולת לעבוד בזמן ובביטחון מרבי בעת הרמת הבמה, שזה מושלם לשם השלמת העבודה במקום, או מחוץ לו.

בשביל מקומות פנים מבנים או צרים יותר, במות ההרמה הינן קלות משקל, ביחד עם לחץ של קרקע נמוך. אפשרי לעשות בהן שימוש באופן חיצוני או באופן פנימי, ולא להסב נזק לרצפה, והן מבצעות סינרגיה דרך הדלת בגודל הסטנדרטי.

 

מה היתרונות הבולטים של במת הרמה בבניית בית חדש או בשיפוץ שלו?

קצרה היריעה מלהכיל את כל היתרונות הבולטים של במות הרמה בבניית בית חדש, או בשיפוץ שלו, אבל בכל זאת נציג בפניכם כלהלן את הניכרים שבהם –

  • במות ההרמה מהווה פתרון אפקטיבי ופשוט לשם הרמה של ציוד חיוני או של בני אדם בגובה רב. כמו גם של ציוד ייחודי או חומר כבד יועלו בחינניות בבמת ההרמה באופן מהיר ובטוח לגמרי.
  • התקנים של התעשייה מסדירים לאלתר את התחזוקה של במות ההרמה, בעודן איתנות וכן קלות לתפעול.

שלב ברמה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *