מדבקות לחלון ראווה וכן מדבקות לרצפה הן דרך מעולה לקדם את העסק שלכם מהסיבה העיקרית שרוב האנשים לא תופסים אותם כפרסומת.

למען האמת, לקוחות רבים מתבטאים בחיוב מאוד כאשר הם נשאלים לגבי מדבקות מכל הסוגים ולכן, אפילו אם מדובר במדבקה שמכילה באופן בוטה את שם החברה המפרסמת האנטגוניזם המופנה כלפי פרסומות בקרב הלקוחות אינו מופנה לעבר אותן מדבקות.

ואנשים מגיבים למדבקות על חלונות ועל רצפות העסק שלכם. וזה מה שעושה אותם לכוח שיווקי כה חזק.

ורסטיליות המדבקות מאפשרת להחלפה תדירה הן של המוצג והן של העסק עצמו, בעוד עסקים מסוימים משתדלים להישאר ללא מדבקה ובכך נאלצים בכל פעם שהם משנים אג'נדה או עושים שינוי קל בעסק או בדרך בה הם מוכרים את המוצרי0 שלהם , לשלם הון תועפות על צביעה מחודשת או אפילו במקרים קיצוניים יותר להחלפת קירות בשינוי עיצוב טוטאלי.

המחיר הנמוך יחסית של המדבקות הופך אותן לכלי שיווקי יחיד במינו אשר מאפשר לבעל העסק להגדיל באופן ניכר את החשיפה שלו כלפי הלקוחות ולעשות זאת בצורה צבעונית ונוחה אשר היתרון הגדול ביותר בה לצד המחיר האטרקטיבי והנגיש הוא שבהינתן שינוי או חידוש קל מאוד להדפיס מדבקה חדשה.

מדבקה מודבקת

מדבקות לרצפה:

כאשר מדברים על מדבקות לרצפה, חשוב להבחין כי לרוב מדובר במדבקות אשר עליהן להיות עמידות לכך שאנשים רבים ידרכו ויפסעו על המדבקה עצמה, וכן חשוב להדגיש כמובן כי ההדפס על מדבקות הרצפה יהיה שונה.

לכן, בעוד חלון הראווה של החנות שלכם מוגבל בגודל שלו ובתוכן אותו הוא יכול להכיל מבחינת המדבקות שעליו, הרצפה של העסק שלכם היא עצמה הרבה הרבה יותר רחבה ובעלת מקום לפרסם בו את העסק שלכם, המבצעים שלו, ובכללי ליצור תחושה נוחה יותר וחווית רכישה נעימה יותר אצל הלקוחות שלכם.

לקוחות נמשכים לעיצוב יפה:

תתארו לעצמכם חנות גדולה לדוגמא חנות רהיטים או סופר מרקט – על הרצפה קיימים מדבקות בצבעים שונים או עם כיתובים שונים אשר מכווינים את הלקוחות למעברים השונים  לפי קטגוריות וכמובן עמוסים גם במבצעים ובכיתובים שמושכים את הלקוחות.

מהיכרות זו עם הלקוחות, ברור כי עסק אשר אסתטי והרבה יותר נעים ללקוח מושך את הלקוחות אליו לתוך החנות, ומצליח להשאיר את הלקוח בתוך החנות מה שבתורו מיתרגם להרבה הרבה יותר כסף!

לכן, היתרון הגדול בכך שתתקינו מדבקות רצפה אצלכם בחנות הוא שעדיין מדובר בחוויה ייחודית וכאשר המטרה שלכם בהדפסת מדבקות לחלונות ראווה היא משיכת לקוחות ותרומה לאסתטיות של החנות שלכם חשוב להשקיע גם בפנים החנות כי איש אינו אוהב להיכנס לחנות אשר מבחוץ נראית מעוצבת יפה ומהודרת אך עיצוב הפנים שלה אפור ומשעמם.

לקוחות שמים לב למדבקות הרצפה ואוהבים אותן!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *