החלום של רוב האנשים, ובמיוחד הישראלים, הוא לא רק לקנות בית, אלא גם לדאוג לכך שזה יהיה בית עם בריכה. לכן ברור מדוע אתם כל כך נרגשים אתם נמצאים היום מול המשימה של עיצוב וילת היוקרה שהצלחתם לרכוש לעצמכם. האמת היא, שלמרות שבחירת הנכס עצמו חשובה ומשמעותית, חשוב לא פחות לעצב את המקום בדיוק כמו שאתם רוצים. לכן כדאי לדעת שכאשר מדברים על עיצוב וילות יוקרה לא מדברים על משימה של מה בכך וכמובן שלא כדאי לעשות את זה לבד. יתרה מכך, כאשר אתם מחפשים לכם מעצב מקצועי שיוכל ללוות את הפרויקט החשוב הזה, כדאי יהיה לבדוק גם שאתם פונים אל מישהו שיש לו התמחות בתחום הספציפי הזה. כלומר, זה שהמעצב שלכם עיצב בעבר אינספור דירות זה טוב ויפה, אך יש הבדל משמעותי ביותר בין עיצוב של דירה ובין עיצוב של וילת יוקרה.

חלל מרכזי

מה באמת כדאי לקחת בחשבון?

בבואכם לבחור את סגנון העיצוב המתאים לכם אומנם כדאי יהיה להיעזר במעצב מוכשר, אך כדאי גם לדעת דבר או שניים על הטעם שלכם בעיצוב. יש אנשים שמגיעים עם ידיעה ברורה לגבי העיצוב הרצוי מבחינתם אך הרוב הגדול לא פועל בצורה כזאת. רוב האנשים לא באמת יודעים לומר מה חשוב יותר ומה פחות משמעותי ולכן כדאי שתעיינו בשאלות שהכנו כאן עבורכם:

  • האם יש סגנון עיצוב שיכול למצוא חן בעיניכם יותר, כמו עיצוב כפרי או מודרני?
  • האם יש צבעים שמוצאים חן בעיניכם יותר לעומת צבעים אחרים?
  • האם חשוב לכם שעיצוב וילת היוקרה שלכם יכלול שילוב של עקרונות כמו שמירה על איכות הסביבה?

בנוסף, כמובן שכדאי יהיה גם לחשוב על אלמנטים מיוחדים שיוכלו להכניס צבעים לוילה, כמו לדוגמא: הזמנת בכל שבוע של משלוחי פירות הכוללים סלסלת פירות מפוארת, משלוחי פרחים ועוד. כל הפרטים הללו הם אלה שבסופו של דבר יהפכו את הבית שלכם מעוד וילה רגילה לוילה יוקרתית שבאמת נעים לחיות בה.

מה התקציב שלכם לעניין?

אי אפשר לדבר על עיצוב של וילות יוקרה ולא להזכיר את התקציב, כי כמובן שהתקציב משפיע על כל שאר ההחלטות שתקבלו. לכן יש טעם להחליט מראש האם יש לכם גבול ובעיקר – מהו? בצורה כזאת, אם תדעו מה הסכום שממנו אתם לא מוכרים לחרוג, גם המעצב שילווה את הפרויקט שלכם יוכל לתת לכם שירות יותר מוצלח ומדויק. זכרו שאומנם לא תמיד חובה להיכנס לחובות כדי להצליח לעצב את הוילה בדיוק כמו בחלונות, אך מצד שני, אין ספק שהעיצוב כן דורש השקעה כלכלית. אחרי כל המאמץ שעשיתם לרכישת הוילה אין טעם לחסוך בעיצוב, שכן בסופו של דבר העיצוב של הוילה הוא זה שנותן את הטון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *