מי מאיתנו לא אוהב לקנות אקססוריז לעיצוב הבית, שיעניקו לבית אווירה נעימה וחמה? תחום האקססוריז לעיצוב הבית, הוא כה רחב ידיים ומספק מגוון רחב ועצום של אפשרויות שונות ומגוונות, ולכן בחרנו להתמקד היום במוצר אחד – הלא הוא ההדום המעוצב. נבין מהו המוצר ומהם היתרונות המשמעותיים שלו, וכמובן כיצד ניתן להביא לידי ביטוי את העיצוב היפה ביותר והמתאים ביותר – עבורכםץ.

מהו הדום?

הדום הוא רהיט שדומה בבסיסו לכיסא, והוא משרת מטרות שונות ומגוונות. המטרה הנפוצה ביותר היא הנחת רגליים כחלק מהספה או בהמשך לכורסא. למעשה, מדובר בחלק נפרד לחלוטין מגוף הספה או הכורסא, והוא מספק את האפשרות להניח את הרגליים בצורה נוחה יותר: גם בזווית נוחה יותר מאשר הזווית לקרקע, וגם על ריפוד איכותי ונעים (בטוח יותר נעים מהרצפה..).
מטרה נוספת שיש להדום, היא הנחת ציוד כזה או אחר, ולמעשה אחסון. כך לצורך העניין אם ההדום מוצב בכניסה לחדר השינה שלכם, תוכלו להניח עליו את הבגדים שלכם לאחר סיום יום העבודה, או להניח את הפלאפון בזמן שהותכם בחדר. למעשה, מדובר במוצר שימוש ויעיל שללא ספק יש לו יתרונות רבים ומגוונים. יתרון גדול וחשוב לא פחות של ההדום הוא המבחר העצום שיש בעבור המוצר הזה – ועל כך נרחיב בהמשך העמוד.

סלון ביתי

סוגי ההדום הקיימים בשוק

ראשית, נציין ונאמר כי ישנו מגוון עצום של הדומים כאלה ואחרים. הדום מעוצב יכול לבוא לידי ביטוי בכמה אופנים – בין אם בצבע ההדום, בגודל שלו, בסוג הריפוד שלו וכמובן בגובה שלו. כל האלמנטים הללו, משפיעים על סוג ההדום והם אלו שאחראים בין היתר למגוון הרחב של הדומים שתוכלו למצוא בקטגוריה זו. ממש כמו המבחר העצום שיש לכם כאשר אתם באים לרכוש כיסא או שולחן כלשהו, כך גם עבור הדום.

אם החלטתם שאתם רוצים לרכוש הדום מעוצב או כל אקססוריז כזה או אחר לעיצוב הבית – תוכלו לעשות זאת ב- Other : Wise  סטודיו לעיצוב, בהובלת הילי לזרוב ורועי קדרנל. מדובר בסטודיו שכבר קרוב לעשור משרת אלפי לקוחות מרוצים מדי שנה, ומספק להם שירותים שונים ומגוונים, לרבות רעיונות עיצוביים ואקססוריז שונים לבית – ועל אחת כמה וכמה הדום מעוצב. כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם חנות על ידי חיוג למספר החברה, או על ידי חיפוש בחנות האינטרנטית של הסטודיו, וכך תוכלו למצוא את המוצר שאתם מחפשים. חשוב לציין שתוכלו בכל שלב של התהליך להתקשר ולקבל סיוע טלפוני מטעם נציגי החברה, שיסייעו לכם לבחור את המוצר המתאים ביותר עבורכם, בהתייחס לדרישות האישיות שלכם ולצפיות שלכם מהמוצר. על איכות לא מתפשרים – אז קדימה, למה אתם מחכים? צרו איתם קשר עוד היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *